mullrik Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Det går inte att logga in på Internetbanken med IE9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yvkmug Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 Förenklad inloggning fungerar hos mig Conny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted October 23, 2010 Share Posted October 23, 2010 ok? lite svagt diskussionsunderlag, men prova kompabiltitetsläge (knappen med ett avbrutet blad som finns vid adressfältet) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carhak52 Posted March 18, 2011 Share Posted March 18, 2011 Jag har använt 9:an sen Beta och kunnat logga in med alla tre inloggningssätten på Nordea. Däremot verkar Nordeas E-leg server inte vara av högsta kvalite då den ofta ger "sidan kan inte visas", men det fanns även i IE8. Kanske står den servern i Finland Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbear Posted April 20, 2011 Share Posted April 20, 2011 Det går inte att logga in på Internetbanken med IE9 Det här var i oktober 2010 under betatiden. Hur går det nu då när IE9 kommit ut som skarp webbläsare? Har Nordea hunnit med att anpassa sin inloggning till IE9? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carhak52 Posted April 20, 2011 Share Posted April 20, 2011 Jag har upptäckt att man först måste sätta i kortläsaren, sen starta IE9 och gå till deras inlogg. Sätta i kortet och sen brukar det fungera. Men jag har haft samma problem med andra inloggnigar som på Skatteverket m m. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts