Tormax Postad Januari 7, 2011 Dela Postad Januari 7, 2011 Hej På min arbetsdator (Windows XP SP3) fick jag stora problem när jag uppgraderade till Acrobat Reader 10. När man hade en pdf öppen och klickade på utskrift och valt skrivare så hängde sig programmet och det fick dödas via aktivitetshanteraren. Slutade med att jag fick avinstallera 10´an och leta reda på en version 9 och installaera den istället. Då fungerar allt som vanligt. Någon som haft liknande problem? Mvh Tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Japanmannen Postad Januari 7, 2011 Dela Postad Januari 7, 2011 På min arbetsdator (Windows XP SP3) fick jag stora problem när jag uppgraderade till Acrobat Reader 10. När man hade en pdf öppen och klickade på utskrift och valt skrivare så hängde sig programmet och det fick dödas via aktivitetshanteraren. Har också en arbetsdator med XP Pro SP3 och installerade Acrobat 10 den dag det släpptes på svenska, 14 december. Har inte haft något som helst problem med att skriva ut pdf filer efter det. Utskrifter på både lokal- och nätverksskrivare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Recommended Posts
Delta i dialogen
Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.