swag Posted May 8, 2011 Share Posted May 8, 2011 hej jag har gjort en hemsida .men jag kan inte se hela med mitt internet explorer detta är bara på min data verkar det som dom andra 3 pc jag ahr hemma kan man se allt på sidan som finns. jag har statat om datan tömt webhistorik m.m. sidan är updaterad har lagt till saker och osv. men som sakt den vill inte uppdateras va kan felet vara.har gjort flera f5 inget hjälper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted May 8, 2011 Share Posted May 8, 2011 vart finns sidan? kan du skriva ut adressen, om sidan ser olika ut i på olika datorer, kan beror på att datorerna har olika upplösning, alternativt ev att zoom nivån kan vara inställd på annat än 100% på din dator. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swag Posted May 8, 2011 Author Share Posted May 8, 2011 hej nä alla är 100% sidan heter swag.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted May 8, 2011 Share Posted May 8, 2011 Hur ser sidan ut hos dig (där det är problem) och vilken upplösning.. Bifogar hur den ser ut här i 1280x1024 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swag Posted May 8, 2011 Author Share Posted May 8, 2011 ok ser ju ut som den ska på denna bild jag få kolla mer imorgon tack så länge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts