Gå till innehåll

Problem med filmklipp i Facebook


Mr.LeNo

Recommended Posts

Har en god vän som började få problem med filmklipp i Facebook. T.ex. klipp från Youtube... Att titta på klippen i Youtube var inga problem men så fort vi var i IE9 och på Facebook så kom problemet. Provade allt möjligt men inget hjälpte. Körde då återställningsskivorna till datorn. En ACER Aspire något... En laptop...

Efter återställning blev datorn som nyinstallerad. Då fungerade klippen i Facebook.

Efter det så kördet Windows Update... 132 st. uppdateringar och fick då bl.a. installerat IE9 igen. Sen fungrade inte klippen mer. Avinstallerar jag IE9 och kör på 8:an så går det bra...Någon som kan hjälpa till med tips på vad det kan vara med hjälp av dessa få uppgifter??? Datorn har Windows 7 Home... Bifogar en bild på vad som händer...

post-6090-0-56484600-1360360019_thumb.jp

Redigerad av Mr.LeNo
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det 32 bit eller 64 bit ars internet explorer du använder? Youtube och 64 bitars versionen lirar inte riktigt ihop.

 

Det är 64 bit... Jag har provat både 32 och 64 men problem med båda. Det fungerade bra före jul någon gång men sen har det bara varit problem. Ibland går det bra men för det mesta så kommer det ett felmeddelande. Jag kör själv 64 bit på min stationära dator och och även bärbara och har aldrag haft några problem. Kan det bero på någon Windows Update som har kommet någon gång efter jul???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...