starplus Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Hej allesammans! Jag har ett litet irriterande problem med originalapparna som kom med Win 8 Det är så att ingen av apparna går att starta oavsett konto, jag får ett felemeddelande som lyder: Det går inte att öppna appen, Det har uppstått problem med * (gäller alla appar) kontakta systemadministratören för hjälp att reparera eller installera om. Jag har googlat på det provat massor av tips men inte fått till nån lösning, kan iofs klara mej utan dom men vill kunna uppdatera vissa av dom via Store men den appen funkar ju inte heller, Personligen tror jag på att något har hänt med rättigheterna i metro men hittar inte på var man ändrar eller kollar om det står rätt. Hoppas någon kan ha några tips jag kan prova med // Starplus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
starplus Posted October 18, 2013 Author Share Posted October 18, 2013 (edited) Nu blev problemet lite större då jag inte kan komma åt uppgraderingen till win 8.1 via Store då jag inte kan starta den appen Några ideer? / Starplus Edited October 18, 2013 by starplus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts