Hanseg Posted December 9, 2015 Share Posted December 9, 2015 (edited) Jag får upp denna text hela tiden när jag surfar, behöver klicka bort den 3-4 gånger vid varje tillfälle. Startsidan försvann också hela tiden, men den har jag nu låst systemregistret, när jag startade Explorer så stod "about: blank" men det är löst. Så nu har detta problemet kvar, någon som har en aning om vad som kan ha hänt " ETT FEL HAR UPPSTÅTT I SCRIPTET PÅ DEN HÄR SIDAN " HANS Bild bifogad Edited December 12, 2015 by Hanseg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted December 9, 2015 Share Posted December 9, 2015 Bifogad bild saknas, Är det samma "fel" som omnämns här? -> http://www.alltomwindows.se/forum/topic/29692-scriptfel Vad är det för sida du har som startsida som ger dessa "scriptfel"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanseg Posted December 10, 2015 Author Share Posted December 10, 2015 Bifogad bild saknas, Är det samma "fel" som omnämns här? -> http://www.alltomwindows.se/forum/topic/29692-scriptfel Vad är det för sida du har som startsida som ger dessa "scriptfel"? Ja det är samma fel, och det komma på vilken sida som helst som jag öppnar, min startsida är är "leta.se" Idag har jag varit förskonad från dom irriterande meddelandena, kanske för att jag redan igår kollade scriptinställningarna i internetalternativ, som alla var riktiga men jag avmarkerade och markerade igen, men startade inte om datorn, datorn fick vila i natt så det kanske beror på det. Jag får se om det håller hela dagen????? si3rra tack, skriver igen om det fungerar HANS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted December 10, 2015 Share Posted December 10, 2015 Ofta beror scriptfel på just fel på serversidan inte på din dator eller din webbläsare. Hoppas det var så denna gång och dem har fixat till det nu (Y) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanseg Posted December 11, 2015 Author Share Posted December 11, 2015 Ofta beror scriptfel på just fel på serversidan inte på din dator eller din webbläsare. Hoppas det var så denna gång och dem har fixat till det nu (Y) Det hoppas även jag HANS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts