Tomas E Posted February 22, 2023 Posted February 22, 2023 (edited) Kollade i inställningarna för Push-notiser i Twitter. Först kom det upp en ruta där jag kunde slå på dem. Sen dök det upp ett fönster där Chrome meddelade att Twitter vill veta min plats. Valde varken ja eller nej utan stängde bara rutan. Sen kom den här upp. Beror det på att jag stängde "plats-rutan" eller vad? Det finns ingen info i inställningar om att jag skulle valt att blockera Twitter för detta, vilket ju stämmer överens med vad jag gjorde när rutan dök upp. Jag valde ju inget av alternativen. Edited February 22, 2023 by Tomas E Twitter ville skicka aviseringar Quote
Solution Tomas E Posted February 22, 2023 Author Solution Posted February 22, 2023 (edited) Nu fungerar det igen. Måste ha varit tillfälligt. Det var inte plats som efterfrågades. Det var att Twitter ville visa aviseringar. Edited February 22, 2023 by Tomas E 1 Quote
Recommended Posts