Guest Zink Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Hallå! Jag har stött på ett litet problem med Internet Explorer. Satt och surfade runt lite och när jag skulle in på en sida stod det "Sidan kan inte visas" och "servern svarar inte". Tänkte först att jaha, nu har modemet lagt av igen. MEN, det gjorde det inte, utan jag är fortfarande uppkopplad, messenger och andra program som är i kontakt med internet fungerar fortfarande. Sitter nu och skriver genom nån konstig browser som följde med i nåt konstigt program. Det som fick mig att bli fundersam var att det bara la av så där. Jag gjorde ingen ändring eller nåt. Har försökt kommit in på vissa sidor, lyckades komma in på google en gång, men sen när jag uppdaterade den sidan så blev det samma varningsmeddelande och ingenting hände. Vad kan ha hänt och finns det någon lösning på det? Jag har kört ad-aware, antivirus, startat om datorn och så, men ingenting händer. Tack på förhand. /Robert. Edit: Om dumma jag hade varit liiiiite smartare, och kollat blockeringar så hade det aldrig varit någon fara. Jag hade på nåt sätt lyckats blocka IE från att använda internet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zink Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Ahhh. Ber om ursäkt för det här, om smarta jag hade kollat ner lite längre så fanns det ett forum för sådana här frågor. Sorry. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts