Gå till innehåll

Explorer slutar fungera


Gäst Zink

Recommended Posts

Hallå!

Jag har stött på ett litet problem med Internet Explorer. Satt och surfade runt lite och när jag skulle in på en sida stod det "Sidan kan inte visas" och "servern svarar inte". Tänkte först att jaha, nu har modemet lagt av igen. MEN, det gjorde det inte, utan jag är fortfarande uppkopplad, messenger och andra program som är i kontakt med internet fungerar fortfarande. Sitter nu och skriver genom nån konstig browser som följde med i nåt konstigt program.

Det som fick mig att bli fundersam var att det bara la av så där. Jag gjorde ingen ändring eller nåt. Har försökt kommit in på vissa sidor, lyckades komma in på google en gång, men sen när jag uppdaterade den sidan så blev det samma varningsmeddelande och ingenting hände.

Vad kan ha hänt och finns det någon lösning på det?

Jag har kört ad-aware, antivirus, startat om datorn och så, men ingenting händer.

Tack på förhand.

/Robert.

Edit: Om dumma jag hade varit liiiiite smartare, och kollat blockeringar så hade det aldrig varit någon fara. Jag hade på nåt sätt lyckats blocka IE från att använda internet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...