ron Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 Skyller på lathet. Mitt lilla problem efter nyinstallation av XP home är att när jag öppnar en mapp så visas den som ikoner. vill att alla mappar visas som detaljerad lista. Hur gör jag det? Har haft kläm på det men man glömmer...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ByggareBob Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 I ett öppet mappfönster så högerklickar du någonstans i fönstret och väljer Visa -> "Miniatyrer, Sammanfattning, Lista" etc. När du gjort det så går du upp i menyn "Verktyg -> Mappalternativ -> Fliken "Visning" och väljer knappen "Använd i alla mappar". Svårare än så var det inte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ron Posted December 4, 2006 Author Share Posted December 4, 2006 I ett öppet mappfönster så högerklickar du någonstans i fönstret och väljer Visa -> "Miniatyrer, Sammanfattning, Lista" etc. När du gjort det så går du upp i menyn "Verktyg -> Mappalternativ -> Fliken "Visning" och väljer knappen "Använd i alla mappar". Svårare än så var det inte Det är väl därför man glömt det Tack för svaret, underlättar en hel del, tack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts