Guest rebom Posted January 10, 2007 Share Posted January 10, 2007 Hur gör man en Systemåterställningspunkt har aldrig gjort det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p.j.o Posted January 10, 2007 Share Posted January 10, 2007 hej reboom!!' gå in på systemverktyg å välj systemåterställning där kan du sen göra systemåterställningspunkt mvh buzz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rebom Posted January 10, 2007 Share Posted January 10, 2007 hehehe ok tack för du svarar men jag är lite dålig på engelskan och hur ska jag gå till väga för att gå in i system verktyg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p.j.o Posted January 10, 2007 Share Posted January 10, 2007 hehehe ok tack för du svarar men jag är lite dålig på engelskan och hur ska jag gå till väga för att gå in i system verktyg? gå in på alla program sen tillbehör där finns systemverktyg som troligen heter system tool hae själv bara svensk version så vet tyvärr inte riktigt vad det står .... mvh buzz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rebom Posted January 10, 2007 Share Posted January 10, 2007 hehehe tack jag har fixat den nu innan jag han se din inläg=) men 1000 tack ändå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts