Guest Naturguiden Posted January 22, 2007 Share Posted January 22, 2007 Någon som kan tala om vad detta är för ett felmeddelande och vad man kan göra åt det Meddelande: Det gick inte att göra en anslutning eftersom måldatorn aktivt nekade det. Händer när man går in på dc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ByggareBob Posted January 22, 2007 Share Posted January 22, 2007 Betyder att den DC++ server du försöker ansluta till ligger nere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted January 22, 2007 Share Posted January 22, 2007 Om jag har en sorts inställningar och kommer in borde inte min polare också komma in då... eller beror det på datorn... För jag kommer in men inte polaren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rebom Posted January 22, 2007 Share Posted January 22, 2007 jag kan inte heller utan jag la in hub manuellt. http://hublist.dc-hub.eu/hubs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts