babalojaan Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 Hej, Finns det nån som kan tipsa mig om hur ska jag gå tillväga för att certifera mig på vista? Böcker? Test frågor? Alla tips är xtreeeeemt välkommna /Babaow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanF Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 Går det redan att certa sig på Vista??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClasP Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 http://www.microsoft.com/learning/exams/70-620.mspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanF Posted February 16, 2007 Share Posted February 16, 2007 Jag fick från www.measureup.com från jobbet. Får se om det är nåt att ha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babalojaan Posted June 21, 2007 Author Share Posted June 21, 2007 tänkte säga att nu har jag klarat CERT 70-620 Nu ska jag ta 70-623 och sen 70-622 /a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClasP Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 Grattis babalojaan... Var provet svårt? Ja det var ju en dum fråga, beror ju lite på hur mycke man kan :-) Om man jämför mot XP/2003 certen. Har tänkt skriva ett tag nu men har inte kommit mig för. /C Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babalojaan Posted October 9, 2007 Author Share Posted October 9, 2007 Grattis babalojaan...Var provet svårt? Ja det var ju en dum fråga, beror ju lite på hur mycke man kan :-) Om man jämför mot XP/2003 certen. Har tänkt skriva ett tag nu men har inte kommit mig för. /C om man har pluggat tillräckligt så är det inte alls svårt, men om man skiter i plugget, spceilt braindumbs frågor, då är man på tunnis /b Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts