eddi Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Hej Jag har problem att anluta med min dator (stationär) Vista Ultimate trådlöstkort D-link DWL-G510 med drivrutin för vista. D-link Access Point DWL-G700AP Netgear Router RP614 och Telia Bredband. Jag kör den öppen med ett enkekt SSID. Jag har provat att byta kanal starta om stänga brandväggen i vista och gud vet vad. Nätverket syns men det går inte att ansluta. Kan det vara inställningen på kortet. Jag trodde att det här var enkelt. Nu hoppas jag att någon kan hjälpa mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddi Posted March 22, 2007 Author Share Posted March 22, 2007 Problemet är löst Jag har skrivit en tråd med problem att jag inte kan koppla upp alls. Jag hade de nyaste drivrutinerna för nätverkskortet för Vista. När jag tankade ned drivrutinerna för xp och installerade, hör och häpna det fungerar perfekt. Det måste vara ett problem för D-link. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts