niclas64 Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Jag har en helt nyköpt dator med vista förinstallerat. När jag försöker starta Windows Media Player händer ingenting. Jag prövade Windows Media Center, den går att öppna men slutar fungera plötsligt. Jag hade köpt en dator med XP om det funnits någon inne... Vista sucks (hittills i alla fall). Som det är nu går det inte att spela upp ljudfiler. Finns det något annat man kan ladda hem som funkar på kalkon-vista? Mvh Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Foobar, itunes, winamp, bara välja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sepe Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Real Player gratis version spelar nästan allt. www.real.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted April 7, 2007 Share Posted April 7, 2007 RRealplayer är ruskigt dåligt enligt mig, iaf om man jämför med foobar2000, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sepe Posted April 7, 2007 Share Posted April 7, 2007 Hi! Real Player är bäst, men man måste kunna naturligtvis konfigurera den rätt! P.S: Ta bort Windows Media Player helt och hållet och installera om den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted April 7, 2007 Share Posted April 7, 2007 Hahaha, antar att du inte har provat foobar2000 någon gång? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts