Kothoga Posted April 22, 2007 Share Posted April 22, 2007 Skulle på en film som jag har på datorn men nu när jag ska se på den så är det bara helt svart, men jag har ljud på filmen...detta problem dök upp efter jag hade installerat nya drivrutiner och Catalyst Control Center för mitt grafikkort... kan installationen på något sett mixrat med codecs som jag har på datorn?? Har prövat med VLC, Media Player 11 och BSPlayer men det är samma problem, en svart liten ruta som filmen ska vara Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stalke Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 Funkade det innan du installerade nya drivrutiner? Isåfall finns en funktion som du kan återställa. Enhetshanteraren -> Ditt grafikkort -> Drivrutin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenci Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 hej www.divx.com ladda ner det så går det säkert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stalke Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 hej www.divx.com ladda ner det så går det säkert. Tyvärr behöver man inte divx för att han sade ju att han hade provat spela upp den i VLC, det betyder att VLC kan spela vilket format som helst. Utan några codecs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kothoga Posted April 23, 2007 Author Share Posted April 23, 2007 Funkade det innan du installerade nya drivrutiner? Isåfall finns en funktion som du kan återställa.Enhetshanteraren -> Ditt grafikkort -> Drivrutin Får testa och se om det hjälper Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kothoga Posted April 24, 2007 Author Share Posted April 24, 2007 Det funka inte det som du sa, men avinstallerade allt som hade med mitt grafikkort och sedan installerade jag bara de nya drivrutinerna och nu kan man åter se på filmer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts