Guest Fluorescent79 Posted July 28, 2007 Share Posted July 28, 2007 Jag märker att mina gadgets ibland blir suddiga. Tills man klickar på dem. Någon som har en idé varför det blir så?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RipTheJacker Posted July 28, 2007 Share Posted July 28, 2007 Hm, kan det vara så att du har gjort dem genomskinliga? Högerklicka gadgeten sedan väljer du genomskilnighet - sedan sätter du den på 100%. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fluorescent79 Posted July 29, 2007 Share Posted July 29, 2007 Nä inte genomskinlig. Suddig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RipTheJacker Posted August 1, 2007 Share Posted August 1, 2007 Det är ju sjukt, har du fått ordning på det?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fluorescent79 Posted August 1, 2007 Share Posted August 1, 2007 Nä, det inträffar väldigt sporadiskt. Men när det händer så blir man lite lätt fundersam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tkm Posted August 7, 2007 Share Posted August 7, 2007 Har du fått koll på "Suddiga Gadgetar" ???. Fortsätter det även efter du uppdaterar allt? Verkar vara någon kass drivers till grafikkortet eller så är uppdateringsintervallen på skärmen något knas med :- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fluorescent79 Posted August 8, 2007 Share Posted August 8, 2007 Nä, jag roade mig med att skruva in nytt pci-kort i datorn i fråga. Och jag har faktiskt inte orkat skruva hop den igen ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tkm Posted August 8, 2007 Share Posted August 8, 2007 Nä, jag roade mig med att skruva in nytt pci-kort i datorn i fråga. Och jag har faktiskt inte orkat skruva hop den igen ;D Jaha, då misstänker du att grafikkortet var kasst då ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fluorescent79 Posted August 8, 2007 Share Posted August 8, 2007 Nä, jag tror det är något med gadgetsarna. Det finns en funktion att göra gadgets suddiga. Jag har dock inte begripit varför. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts