Gå till innehåll

Installationer hänger sig.


cdnisse

Recommended Posts

Hej!

Det händer ganska ofta i mitt Vista Ultimate att installationer hänger sig.

Har hänt när jag installerade Nero, CfosSpeed, DirectX SDK med flera och nu senast när jag sitter med "föruppdateringarna" till SP1. Installationen stannar helt enkelt någonstans under installationsförloppet.

Har prövat att vänta extremt länge men det hjälper inte. Men efter ett par omstarter och nya försök så har det helt plötsligt fungerat. Samma nu med sista KB937287 innan SP1 som till slut (precis nu) blev klar efter tredje omstarten.

Någon med liknande problem?

Kör en Laptop Dell Inspiron 1520 2.2 ghz 2 gb ram 8600gt Vista Ultimate

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Det händer ganska ofta i mitt Vista Ultimate att installationer hänger sig.

Har hänt när jag installerade Nero, CfosSpeed, DirectX SDK med flera och nu senast när jag sitter med "föruppdateringarna" till SP1. Installationen stannar helt enkelt någonstans under installationsförloppet.

Har prövat att vänta extremt länge men det hjälper inte. Men efter ett par omstarter och nya försök så har det helt plötsligt fungerat. Samma nu med sista KB937287 innan SP1 som till slut (precis nu) blev klar efter tredje omstarten.

Någon med liknande problem?

Kör en Laptop Dell Inspiron 1520 2.2 ghz 2 gb ram 8600gt Vista Ultimate

Har inte samma problem men du har säkert problem med konflikter med drivrutiner i ditt OP, testa nåt bra rensningsprogram sj kör jag Windows Doctor och har inga problem med mina installationer.

Mv LasseG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...