Gå till innehåll

[LÖST] Problem att kopiera stora filer till extern hårddisk


__087

Recommended Posts

Hej. Jag har ett litet konstigt problem med min Externa Hårddisk. När jag ska lägga över stora filer till den så säger den bara att hårddisken är full och frågar om jag vill köra diskrensning men om jag högerklickar på enheten och väljer egenskaper står det att det är 465 Gb ledigt utrymme  >:( Är det någon som kan hjälpa mig lösa detta??? Den är nyligen köpt och är en 500 Gb av Modellen. " iomega Desktop Hard Drive Hi-Speed USB 2.0 7200 RPM ".  Tack på förhand // __087

Ämnet redigerat av stenis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aa tack så mycket för den hjälpen ja löste just det problemet och det var att ja skrev enheten med stort E men nu när jag gjort det står de att enheten är smutsig och ber mig köra AUTOCHK först. Hur gör man det?? (PS. Har skickat med ett skärmdump på hur det såg ut)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har nu löst problemet och lyckats convertera till NTFS. Om någon annan får detta problem så körde jag först "AUTOCHK e: så den fixa den smutsiga disken sen använde jag mig utav "convert e: /fs:ntfs        // __087

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...