Gäst Naturguiden Postad Februari 6, 2008 Dela Postad Februari 6, 2008 Har för mig att det finns någon funktion i Word eller excel där man kan skriva in i förväg vart man vill att alla filer skall hamna om man inte vill ha dom i ordinarie mapp som förmodligen är mina dokument eller något... Någon som vet var man skall ändra.... Detta gäller Office 2003 & 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
ClasP Postad Februari 7, 2008 Dela Postad Februari 7, 2008 i word 2007 är det följande. Starta Word. Klicka på "meny ikonen" Välj, Word alternativ Välj, spara fliken Där kan du ändra sökvägar. På liknande sätt görs det i i Excel 2007. I office 2003 så tror jag det var Verktyg > Alternativ > sökvägar men är inte helt säker. /C Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Gäst Naturguiden Postad Februari 7, 2008 Dela Postad Februari 7, 2008 Hej Tack för det, nu blir det lättare för pågen som skall ha datorn efter mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Recommended Posts
Delta i dialogen
Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.