Guest Naturguiden Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 Har för mig att det finns någon funktion i Word eller excel där man kan skriva in i förväg vart man vill att alla filer skall hamna om man inte vill ha dom i ordinarie mapp som förmodligen är mina dokument eller något... Någon som vet var man skall ändra.... Detta gäller Office 2003 & 2007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClasP Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 i word 2007 är det följande. Starta Word. Klicka på "meny ikonen" Välj, Word alternativ Välj, spara fliken Där kan du ändra sökvägar. På liknande sätt görs det i i Excel 2007. I office 2003 så tror jag det var Verktyg > Alternativ > sökvägar men är inte helt säker. /C Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 Hej Tack för det, nu blir det lättare för pågen som skall ha datorn efter mig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.