Bock Posted February 15, 2008 Share Posted February 15, 2008 Hejsan! Har grejat med detta program ( VNC 4 ) men får ingen ordning på det...har installerat på den ena datorn som server och sen på den bärbara som viewer och i router på port forwarding har jag ställt in som 5800,5900... Vad är det för fel jag gör? Ämnet redigerat av stenis, har förtydligat ämnet/rubriken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BEGEs Posted February 15, 2008 Share Posted February 15, 2008 Kolla om du kan få några tips i den här tråden http://www.alltomxp.se/forum/index.php?top...g60857#msg60857 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bock Posted February 15, 2008 Author Share Posted February 15, 2008 Har gjort som länken men kan inte få kontakt med datorerna..har nu installerat på min brors dator och försöker att kontakta min dator hemma men får inte någon kontakt..det måste vara något som jag glömt eller så är det så jag är trög hehe...tacksam om det finns någon som kan hjälpa mig... DKT-410 Router är det som jag har hemma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts