AnderzF Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 Efter uppdateringen som jag fick den 21/2 försvann mitt Media Center från mitt Vista Premium. Är det någon som har liknande upplevelse? Vad kan man göra för att rätta till detta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 Jag brukar göra en restorepoint före uppdateringar så jag kan rulla tillbaka om det skulle bli fel... Jag har valt att inte installera automatiskt Kolla om det finns någon punkt gjord innan 21/2 eller tidigare samma dag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 Se efter om det verkligen är borta, eller om bara genvägarna som försvunnit. "Windows Media Center" ==> "C:Windowsehomeehshell.exe" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts