sloppy_joe Posted March 21, 2008 Share Posted March 21, 2008 Hello! Min svåger har en HP-dator med Windows XP Media Center och efter att hans lilla 2-åriga dotter har "lekt" med datorn ;D fungerar inte DVD-funktione längre. Valet DVD kommer inte upp i menyn och det händer ingenting om man sätter i en DVD-skiva... Kkan det vara läge att uppdatera grafikdrivrutinen? Han har ett Nvidia Geforce 7600 GS kort i burken och jag har letat efter drivrutiner till detta kort utan att hitta något. Är det någon som vet var jag kan ladda ner nya drivrutiner och/eller har andra tips på hur DVD-funktionen ska komma igång igen? Tack på förhand! / Sloppy Joe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ture Posted March 21, 2008 Share Posted March 21, 2008 till geforce http://www.nvidia.com/object/winxp_169.21_whql.html mvh t Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ture Posted March 21, 2008 Share Posted March 21, 2008 ev testa avinstallera dvdn i enhetshanteraren och låta datorn hitta den igen efter en omstart mvh t Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts