Loofy Posted March 30, 2008 Share Posted March 30, 2008 Jag har stött på ett mycket underligt problem. När jag "loggar in" på min windows 2000-burks delade filer (över det lokala nätverket) så får min vista maskin ett frispel och attackerar mig med en blåskärm och startar sedan om... ??? Frispelet kommer inte direkt utan jag kanske hinner browsa runt i två mappar eller så innan det smäller. Vad kan detta bero på? //Loofy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 30, 2008 Share Posted March 30, 2008 Troligtvis dåliga drivrutiner, se till att drivrutinerna är de senaste! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loofy Posted March 30, 2008 Author Share Posted March 30, 2008 Ok, för nätverkskortet då? I Vista eller win2000-burken? (vilket är troligast?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts