__087 Posted March 31, 2008 Posted March 31, 2008 Tjena! Jag har ett xbox spel jag vill bränna ut från datorn på en DVD skiva. Filen är av typen ISO och när jag dubbelklickar på den står det att den kan vara skadad. Fast när jag läst på sidan jag ladda ner filen så har dom fått den att fungera. Hur går jag till väga? M.V.H // __087 Quote
Manneman Posted March 31, 2008 Posted March 31, 2008 Vi förutsätter att det är en lagligt kopia på spelet...? Du har naturligtvis läst forumreglerna? XBox ska brännas på +skivor... Du öppnar ditt brännarprogram och väljer att bränna en Imagefil... leta upp var du har .iso-filen och klicka dig vidare därifrån. Även om du kör ett program där du kan autostarta en .iso-fil så brukar just xbox applikationer bråka... Mange Quote
__087 Posted March 31, 2008 Author Posted March 31, 2008 okej, jag har testa både DVD Decrypter & Nero 6. På DVD Decrypter kommer detta felmeddelande fram Quote
__087 Posted March 31, 2008 Author Posted March 31, 2008 jag hittade funktionen "bränna en Imagefil.." i Nero 6 och det verka fungera, tack så mycket // __087 Quote
Recommended Posts