Gå till innehåll

[LÖST] Avancerade texttjänster, hur får jag bort menyn?


Slaktarn

Recommended Posts

:D Ahaaa....jag förstår....  ??? fortfarande inte.

Du har operativsystemet Windows XP, och i något av alla de programmen som kan köras där,

så har du dessa menyer som du vill få bort.

Du försöker troligen skicka en bild med ImageShack men det funkar inte...

Om du inte vet vad programmet heter så tag gärna en bild på det och skicka med. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Naturguiden

Jag tror att det är i Webbläsaren han är och funderar.... Kolla in FF Visa i menyn sedan kodning där finns liknande  uppsättningar eller tecken...

Finns  även liknande i IE under page fliken - Encoding

Kan det vara så att det är ett tilläg till FF eller IE

För FF kolla Verktyg - Tillägg - Välj flik tillägg så kanske det finns där under...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste vara dumma båda två :D hehe :D Jag kör Windows 2003 Enterprise Server.. Och de va med från början när de va installerat har inte en jota av va det är som gör detta. Men har för mig att man ska kunna ta bort de i språkinställnigar men inget har funkat hittils

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Naturguiden

För att undvika misstag skriv in så mycket information som möjligt om op och annat...

Skriv en sträng såsom jag och waxinator och många med oss gjort så vet man vad du har för burk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste vara dumma båda två :D hehe :D Jag kör Windows 2003 Enterprise Server.. Och de va med från början när de va installerat har inte en jota av va det är som gör detta. Men har för mig att man ska kunna ta bort de i språkinställnigar men inget har funkat hittils

Låt oss inte tävla om vem som är dummast... :D

Förut var det Windows XP och nu är det Windows 2003 Enterprise Server...

Byter du operativ lika ofta som jag byter kallsingar ?

Talar du om språkfältet i Windows så skall du klicka upp dess inställningar och avmarkera att visa fältet.

Om du klarar av kombinationen <ctrl> + <PrintScreen> så öppnar du Paint, klistrar in och bifogar en bild

på hur det ser ut, så slipper vi gissa vidare (eller ignorera frågan).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...