valter Posted April 17, 2008 Posted April 17, 2008 Försöker ta bort RC från min dator, men efter en stund står det att avinstallationen inte gick att genomföra. Och allting återställs till ursprungsläget. Kan nån hjälpa mig med detta? Tacksam för svar. Mvh/ Valter Quote
Andreas Stenhall Posted April 17, 2008 Posted April 17, 2008 Hur mycket ledigt diskutrymme har du på systemdisken? Om det är några få gigabyte så bör du rensa så att det blir mer utrymme! Quote
valter Posted April 17, 2008 Author Posted April 17, 2008 Har 5.96 GB kvar. Är det för lite tror du? Avinstallationen drar igång, men sen vid ca 17% stannar den upp och säger att den inte kan fortsätta. Och allting återställs. Mvh/ Valter Quote
Andreas Stenhall Posted April 17, 2008 Posted April 17, 2008 Kan vara för lite, kör Diskrensning och ta bort allt du hittar och även Systemåterställningspunkter. Avinstallera sedan SP1 RC. Quote
valter Posted April 17, 2008 Author Posted April 17, 2008 Håller på och flyttar över alla mina bilder till disk D, ska göra lokadant med min musik. Sen kör jag Diskrensning och tar bort återställningspunkterna. Hoppas på det bästa. Tack för hjälpen so far. Mvh/ Valter Quote
valter Posted April 17, 2008 Author Posted April 17, 2008 Nu har jag ca 17GB kvar, men jag skapade en återställningspunkt iaf, ifall saker och ting går åt pipan. .....Har testat med avinstallationen igen, den stannar vid ca 20%, och allting rullas tillbaka. Trotts ca 16GB ledig utrymme. Flera tips? Mvh/ Valter Quote
Recommended Posts