arnada Posted April 18, 2008 Share Posted April 18, 2008 Detta är ganska lätt. Högerklicka på din Wc3 eller din Wc3:FT genväg och välj egenskaper. I fältet mål lägger du till -window så startas spelet i fönsterläge. Exempel: "C:SpelWarcraft III Frozen ThroneFrozen Throne.exe" -window Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olivier Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 Coolt tips. Brukar du köra så? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 Fast på Vista är Windowmode sjukt mycket långsammare. Har något med Aero o göra, vet inte exakt men jag mister flera fps i windowmode under Vista. Bara ett tips, jag kör alltid i fullscreen, då är fps samma som i XP. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted January 15, 2009 Share Posted January 15, 2009 Aero tar mycket prestanda. när jag tog vanlig mus pekare så ändrade sig FPSen från 10-15fps till 40-60fps Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts