Musiclovers Posted May 12, 2008 Posted May 12, 2008 När jag trycker ned Ctrl+Alt+Del dyker detta meddelande upp: Aktivitetshanteraren har inaktiverats av administratören. Vad ska hag göra för att få tillbaka det är det någon tjänst som har inaktiverats? Har ni några bra tips! //Musiclovers Quote
waxinator Posted May 12, 2008 Posted May 12, 2008 Jag konsultade nyligen på ett företag där de centralt låste vissa funktioner för att användarna skulle hålla fingrarna borta... Är detta alltså ett företags PC eller en PC i sådan domän, så skall du inte förändra detta utan IT-avdelnings godkännande. Men här är en länk för olika lösningsätt: http://windowsxp.mvps.org/Taskmanager_error.htm Quote
Musiclovers Posted May 12, 2008 Author Posted May 12, 2008 Har fått tillbaka Aktivitetshanteraren. När jag trycker ned Ctrl+Alt+Del så kommer den fram igen äntligen. Tack till den som hjälpte mej med det. //Musiclovers Quote
Recommended Posts