Belsebub Posted May 13, 2008 Posted May 13, 2008 Jag har nu Netbeans 6.1 beta installerad på min vistadator. Laddade ner nya skarpa 6.1 av netbeans och ska installera och får då detta meddelande: Mitt vista är för övrigt på svenska.. Quote
Guest al6 Posted May 13, 2008 Posted May 13, 2008 Jevlar, finns Netbreand 6.1 nu Det varkar som att du inte har tillräklig åtkomst för att installera - kanske ska testa att köra installationen som administratör? Det kan du göra om du högerklickar på programmet/instalaltionen och väljer Kör som administratör. Quote
Belsebub Posted May 13, 2008 Author Posted May 13, 2008 Japp, faster, better, stronger ska det vara Har testat att köra som admin. men det blir samma ruta. Går inte heller att avinstallera då får jag upp denna: Med netbeansgrafik på rutan. Quote
Belsebub Posted May 13, 2008 Author Posted May 13, 2008 Men please, ingen som har någon idé? Jag har försökt googla omkring lite men hittar inget. Skulle sitta fint med ett remove tool eller liknande. Quote
Belsebub Posted May 13, 2008 Author Posted May 13, 2008 Löste problemet. Var tvungen att avinstallera java någonting först innan jag kunde avinstallera netbeans. Quote
Recommended Posts