Podbot Posted May 17, 2008 Posted May 17, 2008 Min bärbar funkar ej Trådlöst Jag har avsintall trådlöst Då jag install nytt men funkar ej?! Vad är det fel på? HP DV6000 Snälla hjälp mig // Podbot Quote
hulting74 Posted May 27, 2008 Posted May 27, 2008 Hej Verifiera i BIOSen att den är aktiverad, och även vilken knapp den aktiveras med. På många bärbara finns den en speciell knapp för att aktivera det trådlösa kortet. HP har en ikon som ser ut som en knappnål med två parenteser runt, och Dell brukar ha en FN knapp plus F3 eller så. Mvh /S Quote
Podbot Posted June 5, 2008 Author Posted June 5, 2008 HejVerifiera i BIOSen att den är aktiverad, och även vilken knapp den aktiveras med. På många bärbara finns den en speciell knapp för att aktivera det trådlösa kortet. HP har en ikon som ser ut som en knappnål med två parenteser runt, och Dell brukar ha en FN knapp plus F3 eller så. Mvh /S Tjenare, var kan jag hittar det sånt knappnål? HP dv6000 // Gnutten OBS... ska jag inne BIOS och kollar om det är aktiva? Men var kan jag hittar det sånt? Hjälp fortfarande... Quote
si3rra Posted July 31, 2008 Posted July 31, 2008 Kontrollera i enhetshanteraren om du har ett "broadcom" trådlöst kort installerat. brukar som sagt finnas en knapp alt touchknapp för att aktivera/inaktivera det trådlösa nätverkskortet. kan ev ser ut enl. följande (bilden är den dv6000z). http://forums12.itrc.hp.com/service/forums...hreadId=1104931 Quote
Recommended Posts