Eddiharr Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 I samband med bortagning av Norton Antivirus 2008 har jag tappat bort mina användarkonton som inte dyker up i konrollpanelen. Jag har inte längre någon fjärranslutning till min ADSL router. Nätverksanslutningar är tomma och jag får svar att "Network Connections är inaktiverad och körs inte". I övrigt verkar datorn fungera normalt men jag har ingen nätverksanslutning längre (ingen ikon i aktivitetsfältet) Hur får man tillbaka användarkonton och nätverksanslutningarna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Det är ofta struligt att få bort Nortons produkter från systemen. Prova att köra deras rensningsprogram som finns att ladda ner här (under punkt 3): http://service1.symantec.com/SUPPORT/norto...&view=docid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts