__087 Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 Tjena! som rubriken lyder så får jag upp detta meddelande när jag föröker bränna en IMG fil i IMG Burn. Har haft samma problem förut men lyckades ändå på något sätt men nu är det visst tillbaka. Någon som vet hur jag löser detta en gång för alla? Tack på förhand M.V.H // __087 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 Där är ett speciellt spår inne på disken som används för att prova ut laserns inbränningsstyrka. Man har plats för ett begränsat antal provbränningar. Antingen klarar inte lasern att provbränna där eller så har du bränt upp hela testspåret (999 gånger). Om lasern inte lyckas bränna testspåret så kan du prova att gå ner i rotationshastighet (2x, 4x....) eller byt disk -fabrikat/-typ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
__087 Posted June 11, 2008 Author Share Posted June 11, 2008 okej tack så mycket Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts