Olivier Postad Juni 26, 2008 Dela Postad Juni 26, 2008 Jag har MS Office 2007 installerat (Enterprise, svenskt) och där ingår många program som jag aldrig använder... Kan jag avinstallera dessa "onödiga program" utan att det påverkar de viktigaste: Word, Excel, Outlook och Powerpoint? Jag vet att det var onödigt att ta Enterprise om jag bara vill ha dessa, men, men. 8) Hur avinstallerar jag i så fall? De program jag vill ta bort är Groove (jobbigt program som lägger till sig i menyer var som helst) och InfoPath. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
work Postad Juni 26, 2008 Dela Postad Juni 26, 2008 Jag har Office 2003 när startar upp från skivan kommer det upp en ruta som kan välja att Lägg till ta bort funktioner Installera om eller reparera Avinstera office 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Olivier Postad Juni 26, 2008 Författare Dela Postad Juni 26, 2008 Ska testa Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Olivier Postad Juli 1, 2008 Författare Dela Postad Juli 1, 2008 Jag har Office 2003när startar upp från skivan kommer det upp en ruta som kan välja att Lägg till ta bort funktioner Installera om eller reparera Avinstera office 2003 Tack så mycket work ;D CD:n funkade jättebra, upptäckte att man också kan klicka Ändra i Lägg till/Ta bort program. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser Fler delningsalternativ...
Recommended Posts
Delta i dialogen
Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.