__087 Posted August 1, 2008 Posted August 1, 2008 Tjena! Sedan imorse när jag startade mitt msn messenger och ska logga in får jag upp detta felmeddelande att det saknas en fil, men när jag trycker "OK" så kommer jag in på msn precis som vanligt. Är detta något att bry sig om och finns filen att få tag på någon stans?? Tack på förhand M.V.H // __087 PS. Kolla bifogad bild för att se meddelandet Quote
JoWa Posted August 1, 2008 Posted August 1, 2008 Ett förslag är att installera senaste versionen, 8.5. http://get.live.com/messenger/overview Quote
__087 Posted August 1, 2008 Author Posted August 1, 2008 det fungerade, nu fick jag bättre msn version och det fungerar jätte bra. Tack så mycket för hjälpen Quote
JoWa Posted August 1, 2008 Posted August 1, 2008 det fungerade, nu fick jag bättre msn version och det fungerar jätte bra. Tack så mycket för hjälpen Utmärkt! Quote
__087 Posted August 1, 2008 Author Posted August 1, 2008 hehe en halvtimme senare blev jag utloggad sen börja meddelandet igen Quote
si3rra Posted August 1, 2008 Posted August 1, 2008 Du har inte funderat på varför filen saknas? Vet inte om du själv eller någon annan som använder din dator installerat "WinPcap"? Om du inte vet vad WinPcap är så är det ett (enl susning.nu) "ett programbibliotek för nätverksanalys under Microsoft Windows", används ofta för att köra olika program som sniffar nätverkstrafik. Om du själv inte vet vad det är så borde du kontrollera din datorn om du har några konstiga program installerade. Kolla gärna i kontrollpanelen om du har "WinPcap" "Wireshark" "Ethereal" "VNC (kanske)" eller någon annat du inte känner igen. Quote
Recommended Posts