Gå till innehåll

Rippning med Windows Media Player


Stim

Recommended Posts

Hej,

Har lite problem med att rippa som jag vill med media player Windows Media Player. Själva rippningen fungerar tycker jag riktigt bra i Windows Media Player, men när man i mappen där filerna sparas och  markerar en fil så visas inte själva albums bild, i det förhandsgransknings fönstret som finns till höger. Bara en bild på själva filformatet visas typ MP3.  ::)

Jag har provat med att markera en låt i Windows Media Player och i avancerad taggredigerare för en fil försökt lägga till en bild manuellt men inga bilder verkar vilja sparas med filen. Jag är inte säker på om det är just där man kan lägga in bilder manuellt för sparas med en mp3 fil.

Jag har även testat dra och släppa en bild till förhandsgransknings fönstret men som väntat så fungerade inte det  heller.  Tycker att det borde gå för i de exempel musiken som följer med i Vista går det att markera låtar och sen se albums bilden i förhandsgransknings fönstret.

Är det någon som vet hur man får ni bilder till filerna vid rippning, automatiskt eller manuellt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...