monne55 Posted August 16, 2008 Share Posted August 16, 2008 Kan någon hjälpa mig och tips om något program som raderar hårddisken totalt. Jag har nämligen startat en installation av XP som av någon anledning gick galet. Skulle behöva tömma disken och formatera om den från början. Det fungerar inte som det brukar göra när man kör en installation att man först raderar partition och sedan skapar en ny partition. Behöver därför en helt ren disk att börja om med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
coldKingdom Posted August 16, 2008 Share Posted August 16, 2008 Vad kommer det upp för fel när du bootar med XP-skivan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted August 16, 2008 Share Posted August 16, 2008 Killdisk rensar rejält http://www.killdisk.com/ Bränn på en cd < boota < skriv autonuke Fast de låter som nått annat fel. Är windows cd:n ren från smuts? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
monne55 Posted August 26, 2008 Author Share Posted August 26, 2008 Tack för hjälpen. Killdisk fungerade utmärkt. Pga sjukdom tog det lite tid innan jag kunde tacka er. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 Krya på dig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts