Guest fjamsetramsa Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 Datorn har börjat hänga sig..2-3 gånger om dagen...vilken logg ska jag visa er här för att ni ska kunna hjälpa mig?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 Finns några olika definitioner på att en dator hänger sig Stämmer ditt påstående in på något av följande alternativ: 1. Fryser den helt, det vill säga datorn svarar inte på varken mus eller tangentbordstryckningar? 2. Får du en blåskärm och datorn startar om? Utveckla gärna! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fjamsetramsa Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 Datorn låser helt..ingen blåskärm...misstänker det började när jag satt i 2gb minne till..4 totalt nu..kört minnestest och det fanns inget fel...gjort nyinstallation nu med x64 sp1 o alla senaste drivrutiner..än har den inte hängt sig...på 3 timmar då ca.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 BIOS-uppdatering rekommenderas också Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fjamsetramsa Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 har senaste bios och än har inte datorn stannat..ca 6 timmar nu.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fjamsetramsa Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 nej..hänger sig fortfarande+ en blåskärm..cpu står på 54grader i bios... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts