sanoj2000 Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 Hej Alla ny här!! Jag satte precis in 2 gig extra ram minne. Efter ett tag får jag blå skärm och det står bla bla bla memory_management och börjar med fyskiskt minnes dump När jag tar bort ett inga problem, fick nytt ram minne satte in det, och smack samma problem.. Jag har sp 3!!!! Vad gör man! måste man uppdatera bios eller vad skall man göra pLeAsE Help any one Ha en brA dag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted August 25, 2008 Share Posted August 25, 2008 Hej och välkommen! När det gäller hårdvarufel är en BIOS-uppgradering aldrig helt fel och rekommenderas varmt. Annars låter detta som ett klassiskt felsökningsproblem. Eftersom du redan bytt ut en minneskrets kan du ju testa att byta slotar på minnena, det kan faktiskt vara sloten som är felaktig och orsakar problemen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts