pmarriott Posted August 28, 2008 Share Posted August 28, 2008 Jag har ett egendomligt problem. Ibland upphör TAB-att fungera i samtliga program. Jag kan inte stega fram i cellerna i Excel, kan inte stega fram i Word eller hoppa mellan fält med TAB i Visma Administration. Det är samma om jag kopplar in ett externt tangentbord så det är inget hårdvarustrul. Däremot fungerar Shift+TAB utmärkt för att hoppa baklänges. Startar jag om så fungerar TAB igen. Vad kan detta bero på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted August 28, 2008 Share Posted August 28, 2008 Här är en som hade detta problem i samband med Windows Live Toolbar. Han avinstallerade det och avhjälpte sitt TAB-problem. http://www.kemponline.co.uk/archive/2008/0...g-in-vista.aspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pmarriott Posted September 1, 2008 Author Share Posted September 1, 2008 Shift-tab, alt-tab, ctrl-tab etc funkar utmärkt. Det är alla funktioner med enbart tab som strular. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts