Guest Naturguiden Posted August 30, 2008 Share Posted August 30, 2008 Jag söker drivrutiner till en eSata extern hd för jag får inte igång eSatan någon som vet något om detta? Skall man ändra något i biosen för att detta skall fungera.. den funkar kanon på xp maskiner men i vista funkar den inte och den ger inga spår ifrån sig i enhetshanteraren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LightningStrike Posted August 31, 2008 Share Posted August 31, 2008 Snoka runt lite, verkar som om massa forlk har problem med eSATA och Vista. Men till slut hittade jag denna länk, kanske är vad du letar efter. http://support.microsoft.com/kb/950186/en-us Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LightningStrike Posted August 31, 2008 Share Posted August 31, 2008 Här är filerna packade i 6 rar-filer (fick inte posta en "stor") Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LightningStrike Posted August 31, 2008 Share Posted August 31, 2008 del 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LightningStrike Posted August 31, 2008 Share Posted August 31, 2008 del 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LightningStrike Posted August 31, 2008 Share Posted August 31, 2008 del 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LightningStrike Posted August 31, 2008 Share Posted August 31, 2008 del 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LightningStrike Posted August 31, 2008 Share Posted August 31, 2008 del 6 (sista) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LightningStrike Posted August 31, 2008 Share Posted August 31, 2008 Hoppas detta löser alla problem med eSATA för dig och alla andra som har problem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted August 31, 2008 Share Posted August 31, 2008 Tack för detta paket Verkar som om det fungerar utan detta om man startar upp disken samtidigt med datorn.. men det är ju skönt att slippa allt detta krångel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts