Gå till innehåll

Sänka ljud på en musikfil?


Gäst Naturguiden

Recommended Posts

Gäst Naturguiden

Hej

Jag har en fil som heter:

shutdown.mpg4

och en som heter:

startup.mpg4

Nu till min undran, dom är mycket höga ljudmässigt, kan man sänka ljudnivån till 75% instället för 100%

Borde gå med något program tycker jag men jag vet ej hur jag skall göra...

Någon som vet hur man gör och kan tala om det eller vill göra det åt mig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker ljudfilerna hade ganska rimliga nivåer men du vill alltså ha de ännu lägre? Kvaliten var inte bästa och lätt rätt illa först men går att fixa till. Letade efter original filerna på nätet, efter windows event i .wav formaten för redigera efter dom men hittade inga.

Skickade pm till dig men vet inte om det gick iväg för jag kunde sen inte hitta det nån stans. I utkorgen låg inget heller o står bara Inga inlägg.

Men jag försöker fixa ljuden så det är klart någon gång under morgon dagen 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fixat och sent dig pm med länk för tanka ner. Vet ej om det gick iväg. Förstår mig inte på detta forumets pm system riktigt då man inte har nån översikt  över skickade medelande. Har fått dina pm men inget där heller som antyder att mitt föregående pm skickats. Men hursomhelst bekräfta via pm eller här när du laddat ner så jag vet när jag kan ta bort dom. 5 exemplar finns i rar filen som du behöver packa upp först.

Du vet säkert hur man packar upp redan men annars kan du gratis hämta 30 dgaras testversion av winzip, winrar eller liknande för packa upp med.

Mapparnas namn, 1 till 5, anger styrkan, högre siffra högre volym.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...