KimIO-SWE Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Hej när jag ska börja spela counter-strike source sen kanske efter 15-20 min så fryser hela min dator och ljudet går i en loop hela tiden sen efter kanske några sekunder så blir bara skärmen helt svart sen står det bara no signal input sen står datorn på fast skärmen har blivit svart jag har ett Ati Radeon Hd 2600 pro 512mb grafikkort jag vet inte vad jag ska göra åt saken nån som har samma problem och jag har testa mitt grafikkort på en annan dator där funkar det utmärkt men sen när jag testade ett nvidia grafikkort på min dator så funka det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LightningStrike Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 Har datorn som du testade ditt ATI kort samma drivrutiner som din har? Tänkte först säga att den kanske blev för varm men efter som den fungerade med ett nVidia kort så kanske man kan utesluta det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts