Ralf Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 Hejsan ! När jag öppnar en enkel mapp och skall exempel vis köra Bs Player så kommer ingen bild och detta meddelande upp , har inte varit så innan. Någon som har den blekaste vad detta är ? Hade inte dessa Problem i går ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 Enklast med en systemåterställning. Bara välja igår. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralf Posted September 3, 2008 Author Share Posted September 3, 2008 Tjena ! Jo men asså det skumma var bara det att det vara bara med 2 filer i 2 olika mappar som jag använt programmet Format Factory > http://www.formatoz.com/ sen idag körde jag ccleaner och efter det var det problem med just dom 2 filerna. Någon som har en ide om vad som har uppstått ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts