crillez Posted September 15, 2008 Share Posted September 15, 2008 Har en filmfil i datorn som jag skulle vilja bränna ner till en dvd skiva, men jag lyckas inte, programmet jag använder är Nero 6 med en del tillägg. Måste man konvertera om filen till något annat och isåfall till vad och hur gör man det lättast??? Crille Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted September 15, 2008 Share Posted September 15, 2008 Om den krånglar med nero smart. Testa och högerklicka på filen < öppna med nero express, tror ja de va. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DimensionX Posted September 15, 2008 Share Posted September 15, 2008 Har en filmfil i datorn som jag skulle vilja bränna ner till en dvd skiva, men jag lyckas inte, programmet jag använder är Nero 6 med en del tillägg.Måste man konvertera om filen till något annat och isåfall till vad och hur gör man det lättast??? Crille Du vill bränna en vanlig film DVD alltså. Då måste du omvandla filen till standard DVD format. Det finns ett antal konverterare som gör den saken, men...det tar en bra stund och datorn får jobba järnet under tiden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts