Roseng Posted September 29, 2008 Share Posted September 29, 2008 Hej Jag har problemet att jag inte ser mina minimerade fönster i aktivitetsfältet utan får öppna utforskaren för att få upp dessa igen. Har sökt men kan inte hitta vad som är fel. Fungerar som vanligt på de övriga konton på datorn utom mitt. Börjar bli lite jobbigt och hoppas på hjälp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lbl Posted September 29, 2008 Share Posted September 29, 2008 Har du provat med att högerklicka på Aktivitetsfältet och testat olika alternativ där, Cascade, Tile Horizontally, Tile Vertcally osv, vaddetnuheterpåsvenska, men du fattar säkert. /LbL! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roseng Posted September 29, 2008 Author Share Posted September 29, 2008 Ja jag tycker att jag har testat allt där som testas kan, tyvärr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roseng Posted September 30, 2008 Author Share Posted September 30, 2008 Har ordnat sig. Lyckades snubbla på denna sidan så var det fixat. http://www.kellys-korner-xp.com/taskbarplus!.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts