miroku Posted October 4, 2008 Share Posted October 4, 2008 Jag vill ha hjälp med att radera mina filer, tex ta bort alla mina mp3:r från MC. Här kollat öerallt och inte kommit på hur man ska göra. Någon som kan hjälpa mig med det??????????? Tusen tack / Daniel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted October 4, 2008 Share Posted October 4, 2008 Filerna indexeras och visas per automatik om du har dom i till exempel mappen "Musik". Flytta bort filerna därifrån se till så att Media Center inte visar filer från mappen "Musik". Minns inte exakt vart detta ställs in men kan kolla upp det om du inte hittar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miroku Posted October 5, 2008 Author Share Posted October 5, 2008 Det fungerar inte. Jag hade låtarna på en hårddisk som gick sönder så dom finns inte i datorn men WMC tror fortfarande det, Ganska irriterande att ha 15000 låtar i wmc som inte finns Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 Ok, eftersom kopplingen mellan Media Center och Media Player är total kan du dra igång Media Player och i dess bibliotek rensa bort de filer du inte längre vill ha i ditt index. Dessa försvinner då även från Media Center. Du kan även se till att ditt sökindex är rent och bygga om det. Sök upp och starta Indexeringsalternativ i Startmenyn och välj Avancerat > Återskapa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts