Guest yassin_2999 Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 Hej på er! Jo...det är så här att jag vill nu lära mig Visual Basic och jag har inte hållit på med det tidigare. Det ända jag har hållit på med är lite ASP.NET. Det jag är ute efter är att kunna hantera och skapa Macron i Excel. Har ni några tips på böcker som lär ut grunderna i VB?? Hittade detta...vad sägs? http://www.bokus.com/b/9789144042527.html Tack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 A men eftersom du nu ska köpa en bok så kan du ju satsa på Visual Basic .NET. Vanliga Visual Basic dog 1998 - 10 år sedan dvs! Visual Basic .NET är å andra sidan fullt levande Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yassin_2999 Posted October 20, 2008 Share Posted October 20, 2008 A men eftersom du nu ska köpa en bok så kan du ju satsa på Visual Basic .NET.Vanliga Visual Basic dog 1998 - 10 år sedan dvs! Visual Basic .NET är å andra sidan fullt levande Så du menar at VB 6 är nu gammal... Har du nå tips på en bok för nybörjare ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted October 30, 2008 Share Posted October 30, 2008 Japp, VB6 är gammalt som attan och helt ute nu. Jag har inget tips på någon bok om VB.Net men du kan ju alltid söka runt lite och sortera efter popularitet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts