Gå till innehåll

Windows 7:an valde fel disk.


Landsfiskalen

Recommended Posts

Jo Windows 7 ändrade ordningen, så ja råkade installera över mitt xp. Så man får kolla riktigt noga. Ja ville ha den på disk1, för ja hade xp på disk0. Tänkte inte på att den vände på de själv.  :(  >:D  :D

Men i alla fall, kunde ja inte hitta några fel. Den gick lika fint som xp. Men då har ja inte provat nått avancerat direkt. Internet funkade inte bara. De är bara program på startmenyn och att de inte finns nån bakgrundsbild i mapparna som är lite tråkigt, tycker ja. Annars funka den riktigt bra. De bästa va att man slapp uac:n hela tiden och att man slapp de där förb... jobbet med behörigheter i mappar.  ;D

Klart mycket bättre än vista i alla fall.  ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har läst Stenis - och nu ditt - inlägg om Windows 7. Bara en fråga här eftersom jag själv är sugen på att testa den version av Windows 7 som finns tillgänglig - hur har du fått tag i en? Var du, liksom Stenis, på PDC i Los Angeles?

Per

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack. Länken som fanns nämnd i den frågan FUNGERAR INTE. DVS man kommer till sidan där man skall starta nedladdningen men inte vidare. Filen tycks vara borttagen. kan ju bero på att det har kommit ett annat bygge.

Edit1: Eller kanske att Microsoft har lyckats spärra sajten. Vad irriterande att man inte kan hitta NÅT ställe där man kan ladda ner en iso-fil. Fast det vore bättre om Microsoft la en nedladdning från en Microsoft-sida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...