sakis Posted November 2, 2008 Share Posted November 2, 2008 Hej allihopa Jag ska forsoka farklara vad har hent med min windows xp,jag har 2 xp installerad po dator den som jag anvender just nu e engelsk version och har inte sv.tangetbord,ok nu till problemet,idag har det hent att min windows som e installerad po Lokal Disk C som jag mest anvede,vill inte starta,fick virus i den och tror att den skadade min HD,kan det vara mojligt,ner jag startar den kommer medelande med blo skerm,man hiner inte lesa vad det stor den startas automatisk om och om igen,jag provade med att kora CHKDSK men det hjelper inte,det e samma problem,vad ska jag gora,kan nogon hjelpa so e jag tacksam for all hjelp fron er,.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Försök att starta med <F8> så du får fram startmenyn. Här kan du köra Felsäkert Läge och sedan återställa datorn till tidigare tidpunkt. Via ditt andra Windows kan du genomsöka alla diskarna efter virus och trojaner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts