ingensnamn Posted November 4, 2008 Share Posted November 4, 2008 hej, jag har XP-pro och vill ansluta till en server som kör windows server 2003. jag använder mig av mobilt bredband (operatören 3) för att koppla upp mig mot internet och behöver nu guidas i hur jag ansluter till servern på jobbet... är det fjärranslutning eller VPN etc? tacksam för svar tack på förhand! // Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingensnamn Posted November 4, 2008 Author Share Posted November 4, 2008 ok, någon som kan svara på den här då?: försökte installera programvaran för Remote Desktop Connection men fick ett meddelande att jag redan har den installerad... syns dock inte i program/tillbehör/kommunikation... vad göra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingensnamn Posted November 4, 2008 Author Share Posted November 4, 2008 vilken idiot man är! ikonen för fjärranslutning fanns på ett annat ställe. @moderator: ta bort denna post eek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts